3 Δεκ 2016

Προσπάθησα να είμαι ελεύθερος

Leonard Cohen, Bird on a wire

Πουλί πάνω σε ένα σύρμα
Πουλί πάνω σε ένα σύρμα
(ελεύθερη μετάφραση, εκτέλεση Θ.Κ.) Σαν το πουλί πάνω στο σύρμα, Σαν μεθυσμένος τη νύχτα σε κύμα, Προσπάθησα να είμαι ελεύθερος. Σαν το σκουλήκι σε ένα γάντζο, Σαν τον ιππότι από παλιό πάγκο, Φύλαξα τις χαρές μου για εσένα. Κι αν δεν ήμουν σωστός, Συγχώρα με, με ένα σου βλέμμα. Κι αν δεν ήμουν αληθινός, Αυτό δεν ταιριάζει σε εμένα. Σαν το μωρό που μόλις γενιέται, Σαν το θηρίο που άγρια χτυπιέται, Έδιωξα όποιον ήρθε σε εμένα. Αλλά ορκίζομαι με το τραγούδι αυτό, Και για ότι δεν έχω κάνει σωστό, Θα τα διορθώσω όλα για εσένα. Ένας ζητιάνος με ένα ξύλινο πόδι, Μου είπε "μη ζητάς τόσα πολλά". Και μια κοπέλα στο σκοτεινό της μπαλκόνι, Μου φώναξε "Ε,γιατί να μη ζητάς πολλά". Σαν το πουλί πάνω στο σύρμα, Σαν μεθυσμένος τη νύχτα σε κύμα, Προσπάθησα να είμαι ελεύθερος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου